З Гомеля до Мінська за 3 години на поїзді

0
8

На початку червня БЖД запустила швидкісний електропоїзд за маршрутом Мінськ — Гомель — Мінськ. Поїзда № 707/708. Час у дорозі 3 години. З Гомеля до Мінська поїзд стартує в 07.00, а з Мінська в Гомель в 18.50. Поїзди курсують щоденно. Я вирішив проїхатися в цьому швидкісному поїзді. Безсумнівно, одна з переваг — час в дорозі. Відстань між Гомелем та Мінськом 300 км.

З Гомеля поїзд відправляється з центрального залізничного вокзалу в 07.00.

Дивимося на табло, і шукаємо наш шлях. Головне нічого не наплутати. Адже в 06.47 є ще один поїзд, який відправляється в Мінськ.

Проїзд можна сплатити онлайн на офіційному сайті БЖД або у касах залізничного вокзалу. При покупці в касі, вам видадуть звичайний, паперовий квиток, який нічим не відрізняється від стандартного квитка на звичайний поїзд.

Ті, хто звик їздити з Гомеля до Мінська на поїзді знають, що зазвичай, посадка відбувається на 1-му шляху. Наш бізнес-поїзд відправляється з 1-го Б шляху. Це спочатку трохи незвично.

Сам поїзд зроблений компанією «Штадлер-Мінськ» і на тлі класичних поїздів виглядає футуристично.

Для того, щоб потрапити у вагон потрібно натиснути на кнопку поряд з дверима. Це таке нововведення. У поїзді, навіть коли він стоїть на станції, працює кондиціонер.

Теж саме потрібно зробити і при виході з вагона.

Всередині, не завжди можна зрозуміти, в якому вагоні знаходишся, що призводить до деякої плутанини з місцями. Скоріше це справа звички… Стандартних переходів немає. Потяг один суцільний вагон, як в автобусі типу «гармошка». Сам склад був сцеплен з двох електричок.

Як ми бачимо на фотографіях, розташування сидінь теж не зовсім звичне.

Протягом всього шляху на екранах відображається час, температура в салоні і швидкість руху. Максимальна швидкість була 140 км/год. Температура у вагоні +21 градус за Цельсієм.

Тепер, що стосується особистих відчуттів від поїздки.

Сидіти на кріслах вкрай незручно. Спинки тому не відкидаються. Тобто 3 години, ти сидиш в одному положенні. Ноги витягнути не реально. Місця на самому сидіння вкрай мало. Знаходишся у постійному контакті з сусідами.

У нашій поїздці, трапився якийсь технічний збій, і ми простояли десь під Жлобіном близько 30 хвилин. Кондиціонер відключили і температура у вагоні піднялася до +21 до +25 градусів за Цельсієм. Причину нам так ніхто і не озвучив. Туалети працювали. До речі, про туалети окремо хочу написати, що вони дуже навіть непогані, біо з вакуумним зливом. Все чітко і без нарікань.

Один раз по вагонах пройшлася провідник і запропонувала купити воду, чай і т. д. тобто буфет є, але не в класичному розумінні, а якось по-іншому.

Підсумок. Авантюра звичайно цікава, але спірна. Сидіти нерухомо 3 години дуже незручно. Вартість квитка ~$5, що вище майже в два рази, ніж в класичному сидячому вагоні. Радує наявність кондиціонера. Коли на вулиці +30, у вагоні було +21. В майбутньому, якщо я буду їздити по маршруту Мінськ — Гомель — Мінськ, швидше за все, я буду вибирати класичний поїзд із сидячим або плацкартним вагоном. Особисто для мене, краще зайвий годину провести в класичному вагоні, і бути більш рухомим, ніж 3 години в Штадлере, де навіть не можна витягнути ноги…

Views:
73

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here